Får nog söka för mitt pusselsamlande..

Trots att timmarna knappt räcker till med allt lägenhetssökande, jobb och Bosnienföreläsningsskrivande hann jag på min lediga onsdag åka med mamma till stadsmissionen en sväng, å självklart hittade jag nått...
 
 
Jag är ett fan av flygplan, svensktillverkade sådana, det innebär SAAB, så denna passade ju mig perfekt! Kungliga Kalmars flygflottilj, flygplan (draken?) och slottet, himla fint! Sen blev det tre pussel..kunde inte låta bli det med Golden Gatebron, ska ju liksom dit snart. Tre veckor!! Börjar faktist bli lite nervös..
 
Sen en burk till samlingen, och en sommrig bricka. För nu är ju våren, och snart sommaren äntligen här! Jag hade ballerina utan strumpor på mig till loppisen idag, det var premiär iår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0