Vilken helg!

Denna helgen har varit så skön! Jag tog tag i mig själv och fick ner båda fötterna på jorden, och har nu inte en tanke på lägenhetsstress! Har blivit för mycket av den varan den senaste tiden...
 
Men nu i helgen har den varit som bortblåst. Jag började och avslutade fredagskvällen med att titta på "Days of our lives" en dok om världens bästa Queen! Gick på lördagsmorgonen till jobbet, sjungades på Queen. Åkte hem och åkte tillbaka till Nybro för Cruising. Lika mycket som jag gillar flygplan gillar jag gamla bilar, och Nybro Cruising är standens bästa händelse på året! Där är en stämmning, lukt och känsla man önskar man kunde spara på en burk! Det regnade, så kameran fick bo i bilen. Självklart kom solen fram tillslut, men kameran fick ligga där den låg..
 
 
Kvällen avslutades på en pub och sen en sen kväll hem till Ällebäck.
 
Idag har jag varit på återträff med gängen från Bosnienresan. Kan inte annat säga än att jag fortfarande älskar dem alla! Att jag saknar dem, och att längtar till nästa Bosnienresa! Efter hemkomst från träffen har jag skämt bort mig, ätit kvällsfikat i sängen och tittat klart på Queendokumentären. Det var och är fortfarande ett sånt fint band! Deras musik låter alltid otroligt bra i mina öron vad jag än är inne i för musikperiod för övrigt och det är nog den bästa komplimang jag kan ge deras musik!
 
 
Så nu sitter jag här i sängen å njuter av fågelkvittret som kommer genom den öppna dörren. Så mjuk, soligt och avslappande! Nu ska jag gå och göra mig en till kopp te!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Dom är ju så snygga med... ;)

2013-04-28 @ 20:03:35
URL: http://svartvitalinjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0