Köksförändring

I några dagar har jag rensat i köket. Efter att snart ha bott här i två år var det lite för fullt i hyllorna..får väl skylla på för många bra loppisar. Så jag rensade bort och flyttade om lite och tänkte visa slutresultatet, trots att många inte vet hur det såg ut innan, glömde ta en "före" bild. Ni får helt enkelt föreställa er det lite mer fyllt. Största förändringen (värd att visa) blev i skåpet utan luckor..
 
...jag har tagit bort luckorna för har man fina saker vill man ju visa upp det, och se det själv! Mitt kök är jag verkligen glad över, de höga skåpen upp till taket och den lilla lådinsattsen (vad jag nu ska kalla det?) är jag det jag gillar bäst. Det var nog den där lådraden som fick mig att falla för just denna lägenheten tror jag...
 
 
Ett ganska nytt fynd jag gjort är tekannan. Den är passar så bra ihop med de blå kopparna ovan på hyllan. Som är favoritkopparna tillsammans med de bruna som står bredvid.
 
 
När jag ändå är igång kan jag visa lite mer köksdetaljer som syns ännu mer nu efter rensningen, så som fina tulpaner som alltid livar upp.
 
 
Små söta burkar..
 
 
...och världens finaste väggkalender. Inhandlad down under i art deco stil, den bästa stilen av dem alla! Så himla glad över den.
 
 
Nu känns det luftigt och fint, nästan som ett nytt kök, och det är så fint att komma hem till det ska ni veta!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

KARIN för tusan det är en Reda-hylla du har! Och det heter skeppor!

Svar: haha, jag har uppenbarligen svurit i kyrkan. Förlåt retroguden! Jag har lärt mig idag, värt att leva idag ;)
Karin Engelholm

2013-02-20 @ 18:45:12
URL: http://emmathuresson.tumblr.com
Postat av: johanna

Snyggt höddu! :)

Svar: Taack :D Snart är det dags för dig att finfixa i ett nytt kök ;)
Karin Engelholm

2013-02-20 @ 19:12:50
URL: http://svartvitalinjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0