Ålhult, hade jag bara pengarna så..

..hade jag köpt detta stället! Ett stort, underbart hus som står helt tomt! Mamma och jag råkade av en händelse hitta hit när vi körde vilse på jakt efter en loppis..Huset, herrgården, ägs idag av kommunen, men de verkar inte veta vad de ska göra med det, och jag har massa ideér! B&B, sommarstuga för många, kulturcentrum eller bara kort och gott, sommarparadis! Eller tänk vilka julfester man skulle kunna ha...
 
 
Vi hade vägarna förbi när vi åkte till Linköping för att kolla på en lägenhet..Då passade vi också på at stanna vid sommarstugan i Sandvik, Västervik, för att äta lunch. Jag är barnsligt förälskad i stället och det vara två år sedan jag var där senast, och nu kändes det verkligen som att komma hem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0