Blev med ny tavla och bytte look

Nu är det äntligen helg och solen strålar ut! Ska snart ut och sätta mig i solen å läsa Antikvärlden..smaskigt! Jag hade en himla bra torsdagskväll denna veckan. Jag spenderade eftermiddagen och kvällen med Fia och Willy. Vi åt sushi och hembakade bullar. Fia, som är skitbra på sånt, färgade mitt hår. Sen när Willy hade somnat drack vi vin hon klippte en ny frisyr på mig, och jag belv så jäkla nöjd ska ni veta! Kort, mörkt och lite 50-tals inspirerat!
 
Hon lyckades dessutom övertala mig att låta mig bli sminkad, och det var ju en upplevelse eftersom jag aldrig gör det annars. Kände knappt igen mig i spegeln, men tjejen som glodde tillbaka på mig i den såg himla snygg ut iallafall!
 
 
Älskar den lilla locken på kinden, den kommer få hänga med ett tag den!
 
Som grädde på mosest fick jag en fantastisk tavla av Fia, en uggla med mig och min personlighet som inspiration. Så himla fin!
 
Den åker upp på hedersplats i nya lägenheten, när jag nu får den! Jag ska faktist åka och titta på en lägenhet imon, spännade! Nu solen, senare ikväll blir det grillpermiär hos Diana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0