Detta blir så jäkla bra!

Så kände jag typ hela dagen igår! Jag åkte till Linköping för att kolla på lägenheten för första gången! Tågresan genom det vackra landskapet är något jag verkligen ser fram att få göra ofta efter att ha flyttat, det var så himla fint hela vägen mellan Kalmaa å Linkan! Å då att sen komma upp och få se lägenheten, som var hundra gånger bättre än jag hade kunnat drömma om! Bilderna får tala för sig själva. Jag är så himla pepped, vill inreda nu!! Det ska målas och tapetseras i alla rum, å jag fick välja. Hoppas det blir bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja, det kommer bli jättebra! :D

Svar: å du måste komma å se det irl! :D
Karin Engelholm

2013-06-05 @ 13:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0