Bloggdöden i lyxförpackning

 
 
Ja. såhär ser den ut! Min nya bokhylla, inhandlad och ommålad (med hjälp av den goda modern). Höstskål, kastanjer i en glasskål och lite tända ljus, Reijmyre och Pukeberg förstås! Monsterblomma a la Ikea och jag blev så jäkla nöjd!
 
Denna bokhylla är alltså lyxförpackningen till min bloggdöd (som om det inte redan va det?) och nej, den ska inte dö på riktigt, bara lite (typ som det varit det senaste halvåret?) (Ja!!). I bokhyllan står nu, längst ner, kokböcker..Sen på de två andra hyllorna vilar kurslitteraturen tungt! Dock, är den ju smarrig men ack så tungt å tjock. Just nu läser vi forntid till 1500-tal, kommer alltså bli expert på väldigt gamla saker!!!
 
Jag har precis fått tillbaka mina köksluckor, och när garderobsdörrarns kommer kan det nog äntligen bli en liten husesyn!
 
Tills dess, dö bloggen dö...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0