Hemma igen, hade jag fått välja hade jag fortfarande varit där!

Denna resa är en av det bästa mest vettiga saker jag har gjort i mitt liv! Jag har varit med om saker och lärt mig saker jag aldrig kommer glömma. Resan har varit fylld av intryck! Glädje & sorg. Dagarna har varit lärorika, tunga, hemska, roliga och underbara! Jag ska försöka hinna med att lägga upp bilder, men det är mycket jobb nu och så håller jag på å skriver en föreläsning om Bosnienkriget som jag ska hålla på min gamla högstadieskola, så fullt upp...men bilder kommer!
 
Bjuder på ett litet smakprov, med utsikten över min nya kärlek, Sarajevo! Älskade den standen och ville så himla ogärna lämna den, men jag lovar Sarajevo, vi ses snart igen!!
 
 
Puss på Sarajevo!
 
 
Delar av det fina resesällskapet! Erna, Elin, Jag, Gustaf och Pontus!
 
 
"Funderar du på att INTE åka hit, TÄNK efter igen" typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0