Fredag, sol och första mars

Idag har jag varit ledig, å tur hade jag med vädret. Sol och blå himmel hela dagen! När jag är ledig är jag väldigt ofta inte sysslolös, varför vara det liksom? Imorse hade jag frukostskype med Sofia, vi taggade SF och Hawaii ytterligare lite mer. Jag försökte sedan boka en dagstur till Alcatraz, får göra klart det på söndag när jag får lite hjälp!
 
Efter det tog jag mig ner på stan för att träffa Jens! Som nu mera bor i Uppsala, så när tillfället ges kan man inte missa en fika på Kullzenska tsm! Det var riktigt trevligt att prata ifatt allt!
 
 
Förlåt Jens, men bilden är också ett så roligt minne! Den är från tvåan?? på buss 401 och tagen med en väldigt blurrig mobilkamera!
 
Efter fikan skyndade jag iväg för att plocka upp min kusin och hennes kompis för de ska nämligen ställa upp som modeller i en modevisning som retro/vintagehörnan hjälper till med. Idag provade vi ut superfina outfits och tjejerna va verkligen jättefina. Jag är supernöjd!
 
Nu ikväll har jag fredagsmyst Aussi style, det vill säga dipp, oliver, ost och avocado bland annat. Mums! Passade också på å färga håret, mörkt, Fias "fel" å jag är mycket nöjd!
 
 
 
Imon ska jag jobba, sen blir det middag med Niklas och Alexander! Traditioner är traditioner! På söndag är det VASALOPPET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0