Loppisdag med Johanna!

Idag, i det vackra vädret, tog jag med mig Johanna ut på en liten loppisrunda! Målet var att hitta en byrå till Johannas och Gustafs sovrum, gick sådär..men vi hittade massa annat fint istället! Jag köpte mest påskpynt, tänkte faktist pynta lite senare. Eftersom jag inte är hemma över påsk så får jag väl börja lite tidigare för att hinna njuta av det, inte sant?
 
Jag köpte dessutom en mysig duk med Sveriges landskapsblommor på, Johanna tyckte den va ful, tur det så jag kunde köpa den hehe. Johanna köpte fina flaskor, ett fint halsband, coola äggkoppar, ett  guldfat och så fick hon en sockerströare av mig. Men det bästa fyndet var ändå skylten med texten "De flesta självmord begås med kniv och gaffel". Både Johanna och jag såg galghumorn i detta, och för Johanna som är engagerad i olika projekt som handlar om blandannat fördomar mot psykisk ohälsa och som är ambasadör på (h)järnkoll, (Rätta mig om jag har fel Johanna), passade den bra att sätta upp hemma på väggen i köket. Kul var det, och det blev en himla trevlig dag!
 
 
Sötnöt Johanna med sin fina nya "tavla". Vi konstaterade att den kunde bli ännu finare med lite färg!
 
 
Mitt påskpynt och den fina landskapsduken. Den ska jag spara till nya lägenheten i Liköping tänkte jag! Jag köpte dessutom ett par klippsörhängen, de var så fjuttiga att bara ta bild på så jag försökte med att ta en bild på mig med dom på, gick sådärbra att se dem. Små, blå och söta var dom iallafall.
 
  
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Helt rätt Karin! Vad fina bilder du tog. :) tack för en urmysig dag!

Svar: Tack så mycket! :D Tack själv, en superdag verkligen :D
Karin Engelholm

2013-03-18 @ 20:22:02
URL: http://svartvitalinjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0