Nya fynd

När jag på Kupan här om dagen såg jag en superfin lampa, jag tänkte "den ska jag baskeme handla när jag slutat". När jag slutade gick jag alltså för att handla den, men då var den bort! Någon hade också gillat den och hunnit före, och för att lindra sorgen köpte jag två, förtillfället väldigt tantiga klänningar. Dock, tyget var så fint och de var verkligen retro så jag tänkte försöka ge mig på att sy om dem...fortsättninge följer på det.
 
 
MEN! Dagen efter när jag strosade runt på Kupan innan sista Bosnienmötet (på torsdag åker vi!) så stod den bara där! Jag tror det var ödet, köpte den på två röda och nu står den här hemma i fönstret och jag är super nöjd! Visst är den fin! Älskar blommorna, som nästan nästan är lite jugend kombinerat med 60-tals foten, mums!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0