Bättre än en blomma

Nu är äntligen Bosnienefterarbetet avslutat, men tre föreläsningen på min gamla gymnasieskola. De gick bra, sämre, bäst och jag är riktigt nöjd! Min gamla lärare, vars elever jag fick låna, vet att jag gillar retro. Så istället för att köpa en blomma fick jag en Don Pedro. Det vill säha föregångaren till en kaffebryggare! Haha, lustigaste prylen jag stött på!
 
 
Tydligen så fungerar den så att man häller på kaffe i glasbubblan, häller vatten i den kannan och sätter det hela på spisen. När vattnet kokar drar vattnets upp i bubblan och sedan ner igen! Jag ska ge en rapport när jag har testat den!
 
 Hittade denna, kan kanske göra min förklaring lite tydligare (länk)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0