"Varför skriver du inte på din blogg längre"

Jadu, har ju haft häcken full med att flytta till Linköping, börjat på universitetet med allt vad det innebär med nya vänner, nollning och ångesten över "kommer jag ihåg hur man går i skolan". Men uppenbarligen har jag överlevt allt detta, och inte bara det, jag har haft jäkligt kul! 
 
Får väl berätta mer om detta någon annan gång, men inte idag. Idag blir det nämligen....GAMLA kanske pinsamma FOTON! Eftersom senaste personen som tyckte att det var dåligt uppdaterat här var farfar så får det bli en liten flört med den sidan av släkten i detta inlägget! Jag är hemma och hälsar på över helgen för att lilla mamma fyller år och lyckades lägga vantarna på tidernas roligast tidningsklipp!
 
Pappa i egen hög person, i färd med att flytta hemifån 21 år gammal. Med hela bohaget i en låda på cykel!
Barometen 16 september 1986.
 
 
"Han tog sin säng och gick" säger pappa Rune. Mycket mer hade inte Leif med sig. Han inreder gärna med äldre möbler. Det är inne bland ungdomen. Språket alltså..
Fantastiskt roligt att den röda tröjan pappa har på bilden är en av mina favorittröjor idag!
 
 
Ser ut som praktexemplar till föräldrar, med en vilsen son i mellan sig. 27 år sedan, behöver jag säga att det syns!
 
Pappa har alltid varit road av foto och jag ska avsluta med att visa två ursköna bilder à la 1980-tal.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0