Puzzel och muffins á la Fia style

Det var inte bara mys i Tvärskog som stod på helgens schema. På lördagskvällen fick jag fint besök av ingen mindre än Fia! Vi bakade choklad och jordnötssmörsmuffins, jag ville ge mello en chans...Fia var mindre sugen på det utan tyckte att vi skulle lägga pussel samtidigt. Jag är inte så svår så jag säger nej till den kombon! Mycket trevligt! Vi började lägga mitt ganska nyinhandlade Stockholmspussel, just nu är väl ramen och lite till lagt. Det tar sin lilla tid..
 
 
Fia hade ett ganska...ja..ovanligt sätt att lägga pussel, "lägga ut bitarna på lådan där de hör hemma". Klantiga jag lyckades ju dock välta lådan, så jag får väl börja om med det arbetet. Det är ju några bitar kvar att lägga om man säger så...Synd bara att mello var en sådan katastrof! Skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0