Ni får vänta..men får ett vårris istället

Jag hade tänkt att jag skulle kunna lägga upp en text om föreläsarens Ferids berättelse idag, han som hade genomlevt och överlevt kriget i Bosnien. Men jag får inte till det riktigt, och vill dubbel kolla vissa saker med de minnesanteckningar vi kommer få ut från den kvällen. I helgen är det dags för temahelg, längtar, och förhoppningsvis kommer texten starx efter det.
 
Det blir ingen text idag, men det finns ändå nått litet fint att visa. Mitt vårris, som någon gång inom snart framtid kommer förvandlas till påskris! Jag fick låna så himla fina små glasdroppar av mamma att hänga i riset som står i köket och som jag blir glad av att se varje gång jag går in där. De har redan börjat slå ut, och de är så härligt med den första lilla illgröna grönskan!
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha vad roligt att jag också precis la ut ett inlägg om mitt björkris precis innan jag läste din blogg! Men vad fina glasdropparna är!

Svar: haha, jag såg det! Två själar och en tanke ;) tack så mycket! :D
Karin Engelholm

2013-03-05 @ 12:41:13
URL: http://littlebirdtoldme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0