Vasaloppssöndag i bilder - vad hände sen?

Det tog ju halva dagen för dem att gå i mål, de som vann alltså, och sedan gick pappa i mål. Bra jobbat!!
 
 
Mamma och jag gjorde ett tappert försök att lägga klart 1000 bitarspusslet, gick nästan!
 
 
Vi åt god söndagslunch på fint porslin...
 
 
..och gick ut det vackra vår (!!) vädret en stund.
 
 
Jag bakade en kaka och vid tre åkte vi till Johanna och Gustafs nya lägenhet och hälsade på för första gången. Eftersom de flyttade igår å inte har hunnit fixa klart än blir det ingen blid på det idag. Johanna och jag bestämde att vi skulle åka på loppisrunda och leta en byrå till deras sovrum, ska bli riktigt trevligt! När någon annan flyttar blir jag själv så sugen på att göra det...en nystart verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0