Hawaii och SF, nu kommer jag!

Precis nu när detta inlägg publiceras så står det på min biljett att flyget ska lyfta, så jag hoppas att allt går som det ska och att jag sitter där nu med massa fjärilar i magen!
 
De senaste dagarna har bestått av att packa, peppskypa med Sofia. Träffa några av mina fina nära och kära och att vara nervös och därför inte kunna sova på nätterna. Men nu är jag alltså påväg och jag önskar alla en skön maj. När jag och Sofia (!!) kommer hem igen är den ju nästan slut och sommaren börjar på allvar! Livet är för himla härligt just nu!
 
 
Min kusin Emily tog bilden när vi var hos farmor och farfar och bara njöt av den underbara våren genom att blåsa såpbubblor!
 
Massa Kärlek till er <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0