Jul Jul Strålande Jul

Så blev det då äntligen jul! I år firades den fler gången än en, lyx! Först med Mamma som var hos Mormor på julafton och sedan med pappas släkt den 24! Jag föredrar faktiskt att sprida ut firandet, det goda varar ju längre då! Såhär skulle jag sammanfatta mina dagar.
 
Gran och annat pynt
 
 
Vi kör med internationella tomtar!
 
 
 
Mammas krubba som hon gjort själv, men PEKFINGER-JESUS i huvudrollen.
 
 
 

En av de bästa sakerna med att komma hem, vilken högtid det än gäller, ANAKIN <3
 
Under själva firandet, ätandet, pratandet, mysandet å allt annat hade jag inte tid för kort. Men här är guldkornen ur min julklappshög!
 
 
 
Lite instabild, flygnörd som jag är så passade denna perfekt. Kort sagt, en förteckning över alla svenska flygflottiljer och plan i flygvapnets tjänst fram till Viggen! Mums..
 
 
Vantar av farmor, som jag har längtat! Plus min fina spitfire..
 
 
Hon som inte behöver lakan pga för många redan önskade sig dessa underbara!!
 
 
Två böcker, som jag med hög njut-faktor sätter tänderna i!
 
 
Denna har jag också längtat efter, väldens mysigaste fleece.
 
 
 
(Mobilbild igen) Detta va väl inte en julklapp egentligen, men någon jag fick vid jul endå! Har testat den idag, och det får betyg väl godkänt och trots att den inte e retro är den min nya favorit.
 
 
Nu är jag åter hemma i Linköping, och har städat bort gran och allt pynt! Jag vill vara redo för det nya krispiga året! Detta är det jag kommer göra de kommande dagarna, plus att skriva hemtenta!
 
 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fint

2014-12-31 @ 10:38:04
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0