Små fina kroppkakor!

Idag är det dagen innan julafton och i år kommer vi kunna äta små fina stekta kroppkakor som jag har varit med och förberett! Äntligen fick vi, jag och farmor, tummen ur och hittade att bra tillfälle att boka in en tid för en lektion! Det va jättekul och inte alls svår, så detta är verkligen något jag kommer bjuda på på mina framtida julbord! Kan ju självklart inte ge er varken beskrivning eller recept, familjehemligheter, men jag kan ge er ett gäng dåliga mobilbilder som visar ungefär vad vi höll på med!
 
 
Så långt som vi kunde förbereda var till kokning, sedan kommer farmor steka kroppisarna lagom till det är dags att äta dem!
 
Avslutar med en bild på snyggaste bullarna som vi fikade på hos min bästa  kusin Emily som hade födelsedagskalas samma dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0