En mycket fin present

Jag är omgiven av fantastiska vänner och många av dem är även konstnärligt begåva, och kanske är nog alla mina vänner det egentligen, alla har bara inte blommat upp än!
 
Jag fick en försenad födelsedagspresent innan jul av min gamla barndomsvän Albin som är helt makalös på att rita! Han ville göra en bild av mig och ville måla in sådan som är typiskt mig och även i temat av mina två favoritepoker De va svårt att välja men det fick bli Jugend och Barocken! Pompa å ståt och här är resultatet!
 
 
Återigen stort tack Albin! Jag har fallit handlöst för den för den är så fin!

Och när vi endå är inne på fina presenter så ramlade ett paket med en bok i ner på mattan i hallen förra veckan.
en bok utan avsändare med denna gulliga texten! Efter en hel dags detektivarbete visade det sig att de va fantastiska Ellen som hade skickat boken! Jag blev så glad!! <3 Dessutom smickrad för visst vill man ju vara en tant!
 
 
Längst bak fanns ett tanttest och jag slutade på Tant i toppklass, mycket nöjd med de resultatet!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0