Karin i nuet

 
Nu har det alltså blivit 2015, jag har varit kulturvetarstudent i 1,5 år och jag börjar känna att jag kan detta nu. Det har varit så jäkla kul, passar verkligen som handen i handsken! Epokstudierna är klara! Det innebär att jag inte en gång till kommer trilla baklänges i bussen pga kånken fylld med tunga konstböcker. Denna terminen väntar en fördjupning i historia men en B-uppsats, det är jag inte så säker på att jag kan men jag e så jäkla taggad!
 
Jag vill alltså ha mer av detta plugg och kunskap...
 
 
 
Tentaplugg, dagen innan..alltid samma rutin!
 
 
 Jag vill också ha mer av fest, kravall och overall
 
 

Jag vill försätta göra trevliga saker med mitt KulturKollektiv och alla mina andra fanatiska vänner, här är några av dem  <3
 

Jag vill ha mer sovmorgon...
 
 
 ...massor av mer Retro
 

....mer blommor!
 
 
och lägga mer pussel
 
 
Jag vill resa och resan jag kommer komma ihåg bäst från 2014 är den till Paris när mamma fyllde 60
 

Vad som inte kommer hända under 2015 men som jag kommer sakna med 2014 och som va bra saker som hände var
SeKeL
 
 
Jag tatuerade mig ju faktiskt
 

Jag skaffade mig min Spitfire för att fira att det gått så bra i Liköping, som ju är Sveriges flygstad. Dessutom för att hedra morfar, och för att aldrig glömma och hedra de flygtokiga i familjen!
 
Morfar dog i februari och det blev tomt, men jag blev medveten om vilken fantatsik familj jag har och hur sjukt bra alla är på att stötta varandra, det va fint. Morfar var redo och vi hann säga hej då, ett bättre slut kan man nog inte önska sig. Så vill jag också dö...
 

 
Det som gör mest ont men som också gjorde mig mest lycklig under 2014 var tillsist detta, jag kommer verkligen sakna nattpromenader och sommaren och allt annat med han...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0