Trött söndag!

Har en trött söndag som består av att städa å laga matlådor, igår hade jag nämligen en mycket bra kväll! I alla fall tills brandlarmet gick på Ryds Herrgård där vi höll hus. Det blev kaos å  då åkte vi hem och delade på Ellens säng, jag Micke och hon. Så ett bra avslut och en fin morgon blev det trots brandlarm å kaos!
 
Vi var bjudna på tackfest igår, tack för att ha varit med å jobbat på en kravall! Det blev fulvinrunda, snabb förfest, sittning med 4 supergyckel, mellanfest och eftersläpp på HG! En riktigt lyckas kväll helt enkelt!
 
Jag passade på, när jag endå inte har nått å göra, att fota en av klänningarna jag köpte i Stockholm! Bara längtar efter att få ha den med ett par träskor och sommarbruna ben i en stilla sommarbris!
 
 
Utöver det går jag å njuter av det senaste tulpanköpet! Känns som att varje bukett överträffar den tidigare i ljuvhet!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0