Egypten, koppfynd och vägval i livet, min lördag

Min lördag började med att jag transporterade mig med buss tillsammans med Ellen mot Campus, på vägen mötte vi upp Anna! Vi skulle nämligen till Suntrip 2015 sandbyggartävling! Ytterligare en typisk studentgrej, klä ut sig, dricka öl och tävla i en gigantisk sandlåda! Temat i år var Egypten, och här ser ni den ursnygga domarraden!
 
 
Sen blev det en snabbis på Myrorna! FYNDADE dessa, som jag redan har två av! Jag blev så glad för jag har verkligen velat ha fler!
 
 
Nu är det återigen fullt i skåpet, det kommer vara en stor sorg den dagen jag verkligen inte kan stuva om och klämma in någon kopp till!
 
 
Sen sökte jag ett jobb. En tjänst på min studentkår StuFF. Vilket innebär att om jag får det kommer jag ta ett sabbatsår, jobba heltid och lära mig sjukt mycket nya saker. Väldigt spännande och väldigt läskigt, och det är just därför jag vill och ska göra det! Håll tummarna för mig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0