HEJA PAPPA Vasaloppet 2015


Då va det alltså dags igen, tidig morgon och halva dagen i soffan framför VASALOPPET! Det är en tradition helt enkelt och det finns något meditativt att se på den stora massan människor som sniglar sig fram i spåren. Pappa åker som vanligt vilket gör det extra viktigt att följa det! Jag kan rapportera att efter 1h å 36 minuter av loppet är han nog snart framme i Mångsbodarna. Heja pappa Heja pappa Heja pappa! Eliten har precis passerat Risberg och det är ju trevligt att höra alla välbekanta namn rabblas upp av kommentatorerna som också är välbekanta röster!
 
Nu har jag precis tryckt i mig denna bastanta Vasaloppsfrukost, så nu ska jag fortsätta förmiddagen med matkoma och Vasaloppsmeditation!
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0