Semester i det LillaLandet

Förra helgen kände jag att det behövdes en reterett till kurorten Ällebäck. Alltså, jag kände att jag ville åka hem till mamma, pappa och katten. Just den helgen va det bara pappa och Anakin hemma men vi fick det himla trevligt. Besöksdag i pumpindustrin, mer coolt än det låter, träningspass och testcykling! Men framfröallt kattgod och en andningspaus från allt i trevligt sällskap! Välbehövligt!
 
Gick runt och fotade guldkornen som jag tycker finns hemma hos mamma å pappa! Vi börjar inomhus!
 
Mina två favoritrum är vardagsrummet..
Smide av en vän till familjen, Lars Larsson. Han gör helt fantastiskt fina saker!!
 
Ett annat guldkorn är ju ANAKIN
Som delade en 90säng med mig och skulle sova på armen, myspyskissen!
 
Nästa favorit är biblioteket! Min mamma e boktokig, å jag e övertygad om att det går i släkten. Här hemma måste det nämligen införskaffas en ny bokhylla, för det e fullt!
Vill då tillägga att hela väggen mitt emot soffan är en enda stor bokhylla!
 
Sen gick jag ut å letade vårtecken, hejhej huset!
Nog är det allt vår nu!
 
Hejhej kissen och hejdå från Ällebäck!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0